بهترین لپ تاپ استوک

بهترین های تکنولوژی روز دنیا همراه با آموزش و نحوه خرید

بهترین لپ تاپ استوک

​​​​​​​

با باز کردن لپ تاپ Acer nitro 5، اگر از این مسئله که کیبورد این دستگاه دارای نور ال ای دی قرمز بوده صرف نظر کنیم، یک طراحی یک دست مشکی رو به روی ما قرار میگیرد. در یک نگاه کلی، آمار خوب روی کاغذ نمایشگر لپ تاپ Acer Nitro 5 کماکان پنلی است که رده قیمتی خود را نمایندگی میکند. اما اگر بخواهید فقط به دلیل اینکه یک نمایشگر IPS دارید از آن برای ادیت ویدئو و عکس استفاده کنید، تجربه خوبی در انتظار شما نخواهد بود. لپ تاپ ایسر مدل نیترو 5 به یک نمایشگر 15.6 اینچی با رزولوشن 1080 پیکسل و نرخ رفرش 144 هرتز مجهز است. براساس ادعای ایسر این پنل از نوع IPS بوده که میتواند تا 300 نیت روشنایی داشته باشد، اما در واقعیت رسیدن به این میزان روشنایی بعید به نظر میرسد. به بیان خیلی ساده، این نمایشگر تنها برای گیمینگ مناسب بوده و نرخ رفرش 144 هرتزی و ادعای ایسر در مورد زمان پاسخگویی کمتر از 3 میلیثانیه کاملا بیانگر این موضوع است.

 

مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ دانشجویی

یکی از مهمترین مشخصات لپ تاپ خوب که در هنگام خرید کروم بوکها باید دقت داشته باشید که حداقل 4 گیگابایت رم و 16 گیگابایت فضای ذخیرهسازی بر روی دستگاه انتخابی شما تعبیه شده باشد. بسیاری از لپ تاپها در دستهبندی دو در یکها قرار میگیرند؛ ابزارهایی که میتوانند به حالتهای معمول صدفی، حالت تبلت و دیگر موقعیتها از جمله خمیده و یا ایستاده مورد استفاده قرار گیرند. 2. آیا یک دستگاه دو در یک میخواهید؟ یکی دیگر از نکات مهم هنگام خرید لپ تاپ اندازه است. با این حال، اگر نیاز به استفاده از نوت بوک خود به عنوان یک تبلت ندارید، معمولاً با خرید یک لپ تاپ با طراحی معمولی، منابع بیشتر و قویتری نسبت به هزینهای که پرداخت میکنید دریافت خواهید کرد. اکثر این سیستمها در ارائه یک نوع هدف بهتر عمل میکنند که از این میان، انواع لپ تاپهایی که از پشت خم میشوند و لپ تاپهایی که جدا شدنی هستند و تجربه تبلت را ارائه میدهند، از این نوع هستند.

"مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ استوک"

 

اما از آن کوچک تر و سبک تر است.

ایسر همیشه جزء بهترین ها در دنیای لپ تاپ های گیمینگ نبوده. لپ تاپ تریتون 500 می تواند نقش مهمی را در موفقیت این شرکت در این زمینه، ایفا کند. نسل دهم از پردازنده های Core i7 اینتل، کارت گرافیک Nvidia RTX 2080 Super، 32 گیگابایت رم، یک ترابایت حافظه داخلی و صفحه نمایش 1080p با نرخ نوسازی 300 هرتز. تریتون 500 کاملاً شبیه به Razer Blade 15 است. البته مبلغ ناقابل 2600 دلاری آن را فراموش نکنید. نسخه ای از ایسر تریتون 500 که برای بررسی به دست ما رسیده بود، یک نسخه همه چیز تمام بود. اما چند سالیست که آنها به طور جدی وارد این حوزه شده اند. اما از آن کوچک تر و سبک تر است. با قیمت بهتری هم عرضه می شود. این کانفیگ با کسی شوخی ندارد و به هیچ کاری نه نخواهد گفت. این لپ تاپ فرمول ساده ای دارد. البته ایسر حریفان قدری مانند Razer یا Alienware یا برند های معروف دیگر را در برابر خود می بیند.

مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ صنعتی ایران

۱۵.۶ اینچی است نیز از لپتاپهای محبوب این برند است و قیمت آن دو میلیون و ۸۱۰ هزار تومان است. ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۰ ه.ش. معرفی ۹ لپ تاپ برتر ۲۰۱۳ برای بازی خورها! ….. فنی قیمت گذاری نرم افزار رضایت مشتری نوآوری جمع امتیازات ۹۵ ۱۲۰ … امروزه بسیاری از خریداران قبل از اقدام به خرید لپ تاپ نگاهی به … لیست قیمت ارزان ترین لپ تاپ های محبوب بازار به شرح زیر می باشد: … اما برخی تولید کنندگان لپ تاپ هستند که همیشه محبوب تر از رقبای خود هستند. … یک پیش بینی برای بازار ارز در سال ۹۵. کاهش واردات کالاهای کامپیوتری و دیجیتال در سه ماه اول سال. برای دیدن آخرین رده بندی بهترین برند لپ تاپها در سال ۲۰۱۱ شما رو بدیدن این لینک دعوت میکنم … ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ ه.ش. لیست قیمت ارزان ترین لپ تاپ های محبوب ۲۰ خرداد ۹۴ | ایران …

 

مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ سونی

ادوبی فتوشاپ (به انگلیسی: Adobe Photoshop) یک ویرایشگر گرافیک شطرنجی است که توسط شرکت ادوبی برای سیستم عاملهای ویندوز و مکاواس گسترش مییابد. از آن زمان تاکنون قابلیتها و ابزارهای زیادی به این نرمافزار افزوده شدهاست. نام فتوشاپ تبدیل به یک نشان تجاری عام و همچنین یک فعل به عنوان فتوشاپینگ (photoshopping) به معنای فتوشاپ کردن نیز شدهاست. علاوه بر ویرایش گرافیک شطرنجی، فتوشاپ تواناییهای اندکی در ویرایش و رندر گرافیک برداری مانند گرافیک رایانهای سهبعدی را دارد. فتوشاپ برای ایجاد، ترکیب، ویرایش تصاویر، بازسازی، روتوش، مَسک، موکاپ و اینفوگرافی پوسترهای تبلیغاتی، کارت ویزیت، نشانواره، بنرها، سربرگها، رابط گرافیکی نرمافزارها، جلد کتاب و محیطهای گرافیکی سایتها به کار میرود. قالب پرونده PSD و PSB مخصوص پروژههای فتوشاپ هستند. فتوشاپ میتواند تصاویر گرافیکی شطرنگی (raster) را ایجاد یا ویرایش کند و همچنین از مدلهای رنگی آرجیبی، سیاموایکی، الایبی و Duotone پشتیبانی میکند. این نرمافزار بهطور رسمی در سال ۱۹۸۸ توسط توماس و جان نول ساخته شد.

مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ پزشکی

کار اصلی این نرمافزار، تدوین و ویرایش عکس است که میتوان با امکانات موجود در عکسها تغییرات بسیار زیاد و متنوعی را به وجود آورد. کلمهٔ CC مخفف Creative Cloud است و به معنای ابر خلاق میباشد. فتوشاپ برای سیستمعامل ویندوز و مکینتاش تولید شدهاست. همچنین نگارشهای گوناگون این نرمافزار تا نگارش دهم، در سیستمعامل لینوکس نیز با کمک ابزارهای میانه (مانند کراساوور) قابل استفادهاست. فتوشاپ به کاربرانش این امکان را میدهد تا با افزودن امکانات جانبی اعم از انواع افزونه امکانات آن را گسترش دهند. آخرین نسخهٔ رسمی پایدار این نرمافزار نسخهٔ بیست و سوم است که در اواخر ۲۰۲۱ منتشر شد و با اسم ادوبی فتوشاپ ۲۰۲۲ شناخته میشود. گلن نول (Glenn Knoll) یک استاد دانشگاه بود و به دلیل علاقهاش به عکاسی، یک تاریکخانه و یک رایانه شخصی که آن زمان تازه اختراع شده بود، در خانه فراهم کرده بود. توماس نول (Thomas Knoll) فردی علاقهمند به گرافیک بود. 

برای اطلاع درباره سیستم مورد نیاز وارزون برای لپ تاپ و قیمت لپ تاپ مخصوص ترید روی لینک های رنگی کلیک کنید.

اگرچه Aspire 5 بسیار نازکتر از برادر خود، Aspire E 15 است، اما Aspire 5 فضای کافی برای باتری دارد که حدود 9 ساعت دوام میآورد. همچنین کیفیت ساخت بدنه ممکن است نسبت به سایر مدلها با قیمت بالاتر، کمتر باشد. در نگاه اول، لپتاپ لنوو Chromebook Duet (با قیمت ۲۷۹ دلار) شاید آنقدر جذاب به نظر نرسد؛ اما بهتر است آن را باز کنید و از این لپتاپ کوچک با صفحه نمایش ۱۰.۱ اینچی لذت ببرید. قابلیت تغییر شکل این دستگاه تنها ویژگی جذاب آن نیست. نمایشگر ۲۷۶ نیت روشنایی قابل توجهی را ارائه میکند که کنتراست مناسبی به صفحهنمایش میدهد. این لپتاپ دیویدی رایتر ندارد، اما در عوض تعداد پورتهای مناسبی دارد. از نقاط ضعف این لپتاپ این است که اگر میخواهید کارهای گرافیکی انجام دهید، شاید عملکرد ضعیفی را مشاهده کنید. Aspire 5 یکی از ارزانترین لپتاپ های موجود در حال حاضر است. در کنار همه این مزایا، حاشیههای نمایشگر برای لپتاپی به این ارزانی بهطور شگفتآوری باریک است.

ناگفته نماند که دو سیم کارت بودن گوشی معایبی هم دارد.

در واقع دو سیم کارت که احتمالا از دو اپراتور مختلف هستند، در شرایط های مکانی مختلف، میتوانند مکمل یکدیگر باشند. البته به نظر اغلب خریداران، مزایای گوشی های دو سیم کارت به معایبشان می چربد. اگر بهترین صفحه نمایش و دوربین موجود در دنیا را هم در گوشی خود داشته باشید، ولی پردازنده قدرتمندی نداشته باشید که از تمام توان سخت افزار گوشی بهره ببرد، میتوان گفت عملا پول خود را دور ریخته اید. از معایب دو سیم کارت بودن گوشی میتوان به عمر کوتاه باتری و آشفتگی بصری گوشی موبایل و محدودیت در انتخاب ها (انتخاب گوشی) اشاره نمود. در واقع CPU یکی از اجزای اصلی و مغز متفکر هر دستگاهی است. قلب تپنده هر گوشی پردازنده آن است. ناگفته نماند که دو سیم کارت بودن گوشی معایبی هم دارد. CPU داده ها را از حافظه دریافت کرده و با انجام محاسبات منطقی، خروجی مورد نظر را تحویل میدهد.

این لپ تاپ شامل سنسور اثر انگشت نیز میشود که به سرعت اثر انگشت را تشخیص میدهد. حتی ممکن است با داشتن یکی از لپ تاپهای کور آی ۵ و رم زیاد، همچنین کارت گرافیک خوب به همراه حافظه سریع SSD، عملکرد بهتری نسبت به یک لپ تاپ Core i7 دریافت کنید. همچنین، صفحه لمسی دارد و قابل تبدیل نیز هست. با این حال، 15.6 اینچ است که برای کار، صفحه بزرگی است و میتواند این رزولوشن کم را جبران کند. لپ تاپ HP Core i5، ارزان ترین لپ تاپی است که دارای پردازنده نسل 11 است. این عوامل، عواملی هستند که در استفاده شما در گیمینگ یا نرم افزارهای سه بعدی، تاثیر به سزایی میگذارند. با وجود 8 گیگابایت رم و حافظه 512 گیگابایتی SSD، سرعت بالایی را تجربه خواهید کرد. لپ تاپ های Core i5، برای بسیاری از کاربران، بهترین گزینه برای خرید به شمار میروند؛ چون هم سرعت بالایی را ارائه میدهند و هم معمولاً ارزانتر از لپ تاپهای ممتاز هستند. برای پیدا کردن بهترین لپ تاپ آی 5، باید به کارت گرافیک اختصاصی و عملکرد آن و همچنین رم لپ تاپ نیز توجه کنید. سرعت این لپ تاپ، چشمگیر است و برای بسیاری از کارها و برای استفاده معمولی شما مناسب است. تنها مشکل این لپ تاپ اچ پی Core i5، صفحه نمایش HD آن است که رزولوشن کمی دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: لپتاپ استوک، ،
نويسنده : عابد